keskiviikko 30. syyskuuta 2009

30.9
heratys, laittautuminen ja kouluun.. aamu oli taas kylma ja olin jaatya ekalla tunnilla ku luokka oli ku pakastin.. ekoilla kolmella tunnilla ei ollu opettajat paikalla nii katottii elokuvia.. hissan koe oli.. hmm... suomessahan meilla on 3tuntia aikaa kokeessa ja jos kasketaa kirjottaa 3 esseeta se on paljon tekstia! tajusin siina sitte et opettaja ei ehka halua sellasia esseita niiku suomessa :D nimittain aikaa oli 40 minuuttia ja ku olin puolessavalissa ekaa esseeta melkein koko luokka oli jo valmis :D aika kiirehan iina sitte tuliki! paahan sattu ja tunsin et oon kipee TAAS! txtsin Bethille ja se tuli hakee mut kotii.. menin nukkumaan.. puol 1sta 3 nukuin ja herasin ku Katie tuli kotii ja soitti ovikelloo.. siina katoin telkkaa sen kaa ja menin 4 nukkuu ja herasin taas puol 6 ku Beth tuli kysyy mita haluun illalliseks ku Matt oli menosa hakee ruokaa Taco Bellista.. Mrs Dawn oli meilla kaymassa.. nousin ja menin olemaan sosiaalinen:D mrs Dawn: "Beth is my 'funny' friend". Taru: "no.. she's you funny-looking friend" :D taytyy kylla myontaa et vaikka oon kipee nii mulla on aina jotai hauskaa sanottavaa Bethista :D sit syotii siina illinen ja alettii kattoo telkkaa.. Beth koristeli etupihaa Halloween-koristeilla.. siita tuli tosi sopon nakonen.. nyt katotaan huippista ;) ja tan jalkeen nukkumaa.. toivottavasti oon terve aamulla et voin menna kouluu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti